راهنمای اندازه گیری

نحوه اندازه گیری شلوار لی پسرانه

اندازه گیری قد شلوار

 

 نحوه اندازه گیری شلوار لی پسرانه

قرار هست نحوه اندازه گیری شلوار لی پسرانه جهت خرید آنلاین پوشاک بچه گانه از فروشگاه های اینترنتی و یا سایر کانال های مجازی رو خدمتتون توضیح بدیم. ابتدا لازم هست چند عدد را از قبل داشته باشیم. در واقع آن اعداد مربوط به سایز لباس مورد نظرتان می باشد. با دانستن این اعداد، به راحتی می توانید یک خرید غیر حضوری را انجام دهید. در زیر روش اندازه گیری شلوارک پسرانه به دو صورت، تصویری و متنی قرار داده شده است.

برای اندازه گیری شلوار لی پسرانه طبق مراحل آتی که به شکل ساده بیان شده است، اقدام نمایید.

اندازه گیری قد شلوار لی

ابتدا یکی از شلوار های فرزند دلبندتان را که سایز مناسبی دارد را بر روی سطح صاف قرار دهید.

گذاشتن شلوار بر روی یک سطح صاف

سپس با استفاده از متر خیاطی نسبت به اندازه گیری قد شلوار اقدام کنید. برای اندازه گیری قد شلوار، مطابق تصویر زیر، از بالاترین نقطه که کمربند می باشد را تا لبه پایین شلوار اندازه گیری نمایید. عدد بدست آمده را بر روی کاغذی یادداشت نمایید.

اندازه گیری قد شلوار

 

اندازه گیری عرض شلوار

بعد از آن نوبت به اندازه گیری عرض شلوار می رسد.  برای اندازه گیری عرض شلوار، فاصله بین دو نقطه عمود بر پایین زیپ, (قسمت طرح زیپ) را مطابق تصویر زیر اندازه گیری کنید. عدد را یادداشت نمایید.

اندازه گیری عرض شلوار

اندازه گیری فاق شلوار

برای اندازه گیری فاق شلوار مطابق تصویر زیر ابتدای متر خیاطی را از بالاترین نقطه کمربند تا پایین ترین نقطه فاق شلوار اندازه گیری میکنیم عدد بدست آمده را یادداشت میکنیم.

اندازه گیری فاق شلوار

اندازه گیری قسمت پایین فاق تا دم پای شلوار

برای اندازه گیری این قسمت نیز مطابق تصویر زیر ابتدای متر خیاطی را از پایین ترین نقطه فاق شلوار تا پایین ترین نقطه دم پای شلوار اندازه گیری میکنیم. سپس عدد بدست آمده را یادداشت میکنیم.

اندازه گیری قسمت پایین فاق تا دم یایی شلوار

مرحله خرید

حال با دانستن اندازه قد شلوارک و عرض شلوارک، با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی یا دیگر کانال های مجازی به راحتی می توانید سایز تیشرت مناسب فرزند دلبندتون رو انتخاب نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی لباس خوب در بخش پوشاک بچه گانه چند نمونه شلوار جین پسرانه و دخترانه زیبا داریم که می توانید آنها رو مشاهده کنید.

 

پ.ن: روش فوق برای اندازه گیری ساده و تسهیل انتخاب برای خرید اینترنتی بیان شده است. برای اندازه گیری دقیق پارامتر های دیگری نیز وجود دارد. آن پارامترها برای پوشاک بزرگسالان اهمیت بیشتری دارد ولی در پوشاک بچه گانه خیلی تاثیر گذار نمی باشد. در هنگام خرید لباس بچه گانه به صورت اینترنتی دو پارامتر فوق الذکر کافی می باشد. بجز در موارد خاص و استثنائی.

 

خواندنی های پیشنهادی

راهنمای اندازه گیری تیشرت پسرانه
نحوه اندازه گیری شلوارک پسرانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *