راهنمای اندازه گیری

راهنمای اندازه گیری تیشرت پسرانه

اندازه گیری عرض تیشرت

 

راهنمای اندازه گیری تیشرت پسرانه

قرار هست نحوه اندازه گیری تیشرت پسرانه جهت خرید آنلاین پوشاک بچه گانه از فروشگاه های اینترنتی و یا سایر کانال های مجازی رو خدمتتون توضیح بدیم. ابتدا لازم هست چند عدد را از قبل داشته باشیم. در واقع آن اعداد مربوط به سایز لباس مورد نظرتان می باشد. با دانستن این اعداد، به راحتی می توانید یک خرید غیر حضوری را انجام دهید. در زیر روش اندازه گیری تیشرت پسرانه به دو صورت، تصویری و متنی قرار داده شده است.

 

 

برای اندازه گیری تیشرت پسرانه طبق مراحل آتی که به شکل ساده بیان شده است، اقدام نمایید.

اندازه گیری قد تیشرت

ابتدا یکی از تیشرت های فرزند دلبندتان را که سایز مناسبی دارد را بر روی سطح صاف قرار دهید.

قراردادن تیشرت بر روی سطح صاف

سپس با استفاده از متر خیاطی نسبت به اندازه گیری قد تیشرت اقدام کنید. برای اندازه گیری قد تیشرت، مطابق تصویر زیر، از بالاترین نقطه شانه که نزدیک یقه لباس می باشد را تا لبه پایین تیشرت اندازه گیری نمایید. عدد بدست آمده را بر روی کاغذی یادداشت نمایید.

اندازه گیری قد تیشرت

 

اندازه گیری عرض تیشرت

بعد از آن نوبت به اندازه گیری عرض تیشرت می رسد.  برای اندازه گیری عرض تیشرت، فاصله بین دو نقطه زیر بقل, (قسمت زیر آستین) را مطابق تصویر زیر اندازه گیری کنید. عدد را یادداشت نمایید.

اندازه گیری عرض تیشرت

مرحله خرید

حال با دانستن اندازه قد تیشرت و عرض تیشرت، با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی یا دیگر کانال های مجازی به راحتی می توانید سایز تیشرت مناسب فرزند دلبندتون رو انتخاب نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی لباس خوب در بخش پوشاک بچه گانه چند نمونه تیشرت شلوارک پسرانه زیبا داریم که می توانید آنها رو مشاهده کنید.

 

پ.ن: روش فوق برای اندازه گیری ساده و تسهیل انتخاب برای خرید اینترنتی بیان شده است. برای اندازه گیری دقیق پارامتر های دیگری نیز وجود دارد. آن پارامترها برای پوشاک بزرگسالان اهمیت بیشتری دارد ولی در پوشاک بچه گانه خیلی تاثیر گذار نمی باشد. در هنگام خرید لباس بچه گانه به صورت اینترنتی دو پارامتر فوق الذکر کافی می باشد. بجز در موارد خاص و استثنائی.

 

خواندنی های پیشنهادی

نحوه اندازه گیری پیراهن پسرانه
نحوه اندازه گیری شلوار لی پسرانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *