راهنمای اندازه گیری

نحوه اندازه گیری کاپشن بچه گانه

نحوه اندازه گیری کاپشن بچه گانه

نحوه اندازه گیری کاپشن بچه گانه

در خرید اینترنتی کاپشن بچه گانه، انتخاب سایز مناسب کاپشن به سادگی انتخاب سایز لباس های دیگر مانند بلوزها و شلوارها نیست. زیرا کاپشن ها نسبت به سایر لباسهای دیگر ضخیم ترند و امکان خطا در انتخاب سایز وجود دارد. به همین خاطر در این مقاله آموزشی سعی داریم نحوه اندازه گیری کاپشن بچه گانه را آموزش دهیم. این آموزش به صورت، ویدئو، عکس و متن می باشد. همچنین کاپشن موجود در تصویر در فروشگاه لباس خوب موجود می باشد.

اندازه گیری قد کاپشن

برای اندازه گیری قد کاپشن بچه گانه، مطابق تصویر زیر ابتدای متر نواری را در بالاترین نقطه شانه بغل یقه کاپشن قرار دهید. و تا لبه پایینی کاپشن را اندازه بزنید. عدد بدست آمده را بر روی کاغذ یادداشت نمایید.

اندازه گیری قد کاپشن بچه گانه

اندازه گیری قد کاپشن بچه گانه

 این نکته را مد نظر داشته باشید که در زیر کاپشن 1 الی 3 لایه لباس به تن می شود لذا پیشنهاد می گردد کاپشن را یک الی دو سایز بزرگتر انتخاب کنید.

اندازه گیری عرض کاپشن

برای اندازه گیری عرض کاپشن، همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید ابتدای متر نواری را از سمت چپ در قسمت زیر بغل کاپشن قرار دهید. و تا قسمت زیر بغل سمت راست اندازه بزنید. عدد بدست آمده را روی کاغذ یاداشت کنید.

اندازه گیری عرض کاپشن

اندازه گیری عرض کاپشن

اندازه گیری آستین کاپشن

ابتدای متر را بر روی محل دوخت و اتصال آستین قرار دهید. و تا انتهای آستین را اندازه بزنید. همانند تصویر زیر انجام دهید. حال عدد بدست آمده را یادداشت کنید. حال شما 3 پارامتر اصلی برای تشخیص سایز کاپشن را دارید و به راحتی میتوانید برای خرید آنلاین اقدام نمایید.

اندازه گیری آستین کاپشن (1)

اندازه گیری آستین کاپشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *