راهنمای اندازه گیری

نحوه اندازه گیری شلوار مردانه

راهنمای اندازه گیری شلوار
نکته ایی که در هنگام خرید اینترنتی شلوار وجود دارد این است که سایز خود را بر اساس برندی که قبلا پوشیده اید انتخاب نکنید. به دلیل تفاوت در سایز بندی بین سبک ها و محصولات برندهای مختلف، احتمال انتخاب اشتباه سایز وجود دارد. لذا پیشنهاد می کنیم حتما برای خرید اینترنتی هر نوع پوشاکی از هر سایت و یا پیج اینستاگرامی یا کانالی ابعاد و اندازه هر سایزی که قصد خرید آن را دارید را چک کنید و اگر ابهام و یا سوالی در مورد کالا برایتان پیش آمد از فروشنده سوال کنید.

برای اندازه گیری شلوار، یکی از شلوارهایتان را که اندازه مناسبی دارد را پس از بستن دکمه شلوار روی یک سطح صاف قرار دهید. و مطابق روش زیر اقدام کنید:

1- ابتدا اندازه کمر شلوار را اندازه گیری کنید. برای این کار، مطابق شکل زیر لبه های  قسمت جلو و پشت شلوار را روی هم قرار دهید. و از این طرف تا آن طرف شلوار را اندازه گیری کنید. عدد بدست آمده را بر روی کاغذی یادداشت کنید.

2- سپس عرض باسن را اندازه گیری کنید. برای این کار مطابق شکل زیر، از روی نقطه انتهای زیپ عرض شلوار را با متر خیاطی اندازه گیری کنید. عدد بدست آمده را بر روی کاغذ یادداشت کنید.

 

3- و بعد از آن فاق شلوار را اندازه گیری کنید. برای این کار مطابق شکل زیر با متر از قسمت کوک فاق تا لبه بالای دکمه شلوار که بسته شده است را اندازه گیری کنید. عدد بدست آمده را بر روی کاغذ یادداشت کنید

 

اندازه گیری فاق شلوار

4- حالا نوبت اندازه گیری قسمت عرض ران می باشد. مطابق شکل زیر با استفاده از متر، از قسمت کوک فاق در وسط شلوار به سمت انتهای بیرون پا را اندازه گیری کنید. عدد بدست آمده را یادداشت کنید.

 

5- اندازه گیری عرض پاچه شلوار. مطابق شکل زیر  قسمت پایین شلوار را صاف کنید. و با متر خیاطی از یک طرف دهانه پاچه شلوار به طرف دیگر را اندازه گیری کنید. عدد بدست آمده را یادداشت کنید.

6- و در آخر نوبت اندازه گیری قد شلوار می باشد. قد شلوار با توجه به تفاوت قد نیم تنه انسانها با یک دیگر، معمولا برای بعضی ها نیازمند کوتاه کردن می باشد. برای اندازه گیری قد شلوار فقط کافی است با متر از لبه پایین شلوار تا لبه بالای کمر شلوار را اندازه گیری کنید. و عدد بدست آمده را یادداشت کنید.

اکنون با توجه به اعداد بدست آمده می توانید به صورت اینترنتی سایز های شلوارها را مقایسه کنید و به صورت مطمئن خرید کنید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *