راهنمای اندازه گیری

نحوه اندازه گیری سارافون دخترانه

اندازه گیری عرض سارافون

 

نحوه اندازه گیری سارافون

نحوه اندازه گیری سارافون: جهت خرید آنلاین پوشاک بچه گانه از فروشگاه های اینترنتی و یا سایر کانال های مجازی، لازم است چند عدد را از قبل داشته باشیم. در واقع آن اعداد مربوط به سایز لباس مورد نظرتان می باشد. با دانستن این اعداد، به راحتی می توانید یک خرید غیر حضوری را انجام دهید. در زیر نحوه اندازه گیری سارافون دخترانه به دو صورت، فیلم و متن قرار داده شده است.

 

 

برای اندازه گیری سارافون دخترانه طبق مراحل آتی که به شکل ساده بیان شده است، اقدام نمایید.

اندازه گیری قد سارافون

ابتدا یکی از سارافون های فرزند دلبندتان را که سایز مناسبی دارد را بر روی سطح صاف قرار دهید.

قرار دادن سارافون بر روی سطح صاف

سپس با استفاده از متر خیاطی نسبت به اندازه گیری قد سارافون اقدام کنید. برای اندازه گیری قد سارافون، مطابق تصویر زیر، از بالاترین نقطه شانه که نزدیک یقه لباس می باشد را تا لبه پایین سارافون اندازه گیری نمایید. عدد بدست آمده را بر روی کاغذی یادداشت نمایید.

 

اندازه گیری قد سارافون

اندازه گیری عرض سارافون

بعد از آن نوبت به اندازه گیری عرض سارافون می رسد.  برای اندازه گیری عرض سارافون، فاصله بین دو نقطه زیر بقل, (قسمت زیر آستین) را مطابق تصویر زیر اندازه گیری کنید. عدد را یادداشت نمایید.

اندازه گیری عرض سارافون

مرحله خرید

حال با دانستن اندازه قد سارافون و عرض سارافون، با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی یا دیگر کانال های مجازی به راحتی می توانید سایز سارافون مناسب فرزند دلبندتون رو انتخاب نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی لباس خوب در بخش پوشاک بچه گانه چند نمونه سارافون دخترانه زیبا داریم که می توانید آنها رو مشاهده کنید.

برای مشاهده مستقیم سارافون توکان در فروشگاه کلیک نمایید.

پ.ن: روش فوق برای اندازه گیری ساده و تسهیل انتخاب و خرید اینترنتی بیان شده است. برای اندازه گیری دقیق پارامتر های دیگری نیز وجود دارد. آن پارامترها برای پوشاک بزرگسالان اهمیت بیشتری دارد ولی در پوشاک بچه گانه خیلی تاثیر گذار نمی باشد. در هنگام خرید لباس بچه گانه به صورت اینترنتی دو پارامتر فوق الذکر کافی می باشد. بجز در موارد خاص و استثنائی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *