راهنمای اندازه گیری

نحوه اندازه گیری تیشرت

راهنمای اندازه گیری تیشرت مردانه

راهنمای اندازه گیری تیشرت مردانه 

 در هنگام خرید آنلاین تیشرت پس از آنکه رنگ و طرح تیشرت را انتخاب نمودیم، با توجه به وجود تفاوت در قواره های یک برند با برند دیگر، نمی توان دقیقا از روی سایز نوشته شده در تیکت تیشرت انتخاب مناسبی را داشت. در خرید اینترنتی تیشرت حداقل با دانستن مقدار طول و عرض تیشرت می توان خرید درستی انجام داد. در زیر نقاط و روش اندازه گیری نمایش داده شده است.

 

برای دانستن آنکه ابعاد تیشرتی که قصد خرید آن را دارید دقیقا مناسب شما هست ابتدا باید یکی از تیشرت هایتان که به صورت معمول به تن می کنید را بر روی یک سطح صاف قرار دهید.

 

و مانند روش زیر ابعاد را اندازه گیری کنید.

ابتدا قد تی شرت را اندازه گیری کنید. برای اندازه گیری قد تی شرت همانگونه که در شکل زیر نشان داده شده است. ابتدا با استفاده از متر نواری فاصله بین بالاترین نقطه تی شرت را که یقه آن می باشد. و پایین ترین نقطه تیشرت که نوار پایین تی شرت می باشد را اندازه گیری کنید و عدد آن را بر روی کاغذ یادداشت نمایید.

سپس عرض تی شرت را اندازه گیری نمایید. برای اندازه گیری عرض تیشرت مطابق شکل فوق، فاصله بین دو نقطه سمت راست و سمت چپ در قسمت زیر بغل را اندازه گیری کنید. و عدد آن را یادداشت نمایید.

 

و بعد از آن طول آستین را اندازه گیری نمایید. برای اندازه گیری طول آستین همانند شکل فوق، با استفاده از متر نواری از ابتدای محل دوخت آستین تا انتهای آستین را اندازه گیری می کنیم. و عدد بدست آمده را یادداشت می کنیم. 

 

حالا با توجه به اندازه های بدست آمده به راحتی می توانیم به فروشگاه های اینترنتی مثل فروشگاه اینترنتی لباس خوب که نماد اعتماد الکترونیک دارند مراجعه کنید و تی شرت مناسب خودتان را انتخاب کنید. (فروشگاه اینترنتی لباس خوب در حال حاضر فقط در زمینه پوشاک بچه گانه فعالیت می نماید) فقط کافی است ابعاد هر سایز را در قسمت سایز بندی بررسی نماییم و با اندازه های بدست آمده مقایسه کنیم و سایز مناسبمان را انتخاب کنیم.

مطلب خواندنی پیشنهادی                                                                                                                                                                        راهنمای اندازه گیری شلوار مردانه                                                                                                                                                                                                                       

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *