راهنمای اندازه گیری

روش اندازه گیری شلوار کتان بچه گانه دخترانه

روش اندازه گیری شلوار کتان دخترانه

روش اندازه گیری شلوار کتان بچه گانه

با توجه فراگیر شدن خرید اینترنتی پوشاک از جمله پوشاک بچه گانه، تمایل مادران و پدران به خرید آنلاین پوشاک برای فرزندان دلبندشان بیشتر شده است. اما برای انجام یک خرید اینترنتی درست و موفق لازم است. ابتدا اعداد مربوط به ابعاد لباسی را که می خواهید برای فرزند دلبندتان سفارش دهید را بدانید. ما در وبلاگ فروشگاه لباس خوب روشهای اندازه گیری شلوارها و بلوزهای مختلفی را جهت آموزش برای شما تهیه کردیم که می توانید قبل از انجام دادن خرید اینترنتی از آنها استفاده کنید و با خیال راحت سایز مناسب فرزند دلبندتان را تشخیص دهید.

برای مشاهده وبلاگ اینجا کلیک کنید.

روش اندازه گیری

برای اندازه گیری شلوار کتان  دخترانه ابتدا یکی از شلوارهای فرزند دلبندتان را که سایز آن مناسب است و برایش کوچک یا بزرگ نیست را بر روی یک سطح صاف قرار دهید.

 قد شلوار کتان

برای اندازه گیری قد شلوار کتان، با استفاده از یک متر خیاطی، ابتدای متر را بر روی لبه بالایی کمربند شلوار قرار می دهیم و تا پایین لبه دم پای شلوار را اندازه گیری می کنیم. اندازه بدست آمده را یا داشت می کنیم.

 

"روش

 

 عرض شلوار کتان

برای اندازه گیری عرض شلوار کتان، مطابق تصویر زیر، متر را عمود بر لبه پایینی زیپ شلوار ( حتی اگر شلوار زیپ نداشت و فقط طرح زیپ بود ) قرار می دهیم و ابتدای متر را بر ابتدای سمت جیب چپ شلوار قرار می دهیم و اندازه ایی که در لبه سمت راست شلوار مشاهده می کنید را یادداشت می کنیم.

"روش

 

فاق شلوار کتان دخترانه

برای اندازه گیری فاق شلوار کتان دخترانه، فاصله فاق تا کمربند شلوار را اندازه گیری کنید. همانگونه که در تصویر نشان داده است. ابتدای متر را بر پایین ترین لبه فاق قرار دهید و عددی را که در بالاترین لبه کمربند شلوار مشاهده می کنید را یادداشت کنید.

روش اندازه گیری فاق شلوار کتان بچه گانه دخترانه

مرحله آخر

در آخر با بدست آوردن اندازه ها با خیال راحت می توانید مدل شلوار مورد نظرتان را سفارش دهید. و خریدتان را درب منزل تحویل بگیرید. می توانید برای مشاهده شلوارهای کتان، جین و نخ پنبه دخترانه به فروشگاه لباس خوب سر بزنید. در فروشگاه لباس خوب امکان پرداخت درب منزل وجود دارد. همچنین تعویض سایز و تعویض رنگ امکانپذیر است. تمام این موارد جهت ساختن یک تجربه خرید خوب برای مشتریان عزیزمان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *