راهنمای اندازه گیری

روش اندازه گیری بلوز شلوار راحتی بچه گانه

روش اندازه گیری بلوز شلوار راحتی بچه گانه

برای خرید اینترنتی پوشاک بچه گانه از جمله بلوز شلوار راحتی، لازم است بتوانیم سایز لباس مناسب فرزندمان را با توجه به سایز ها و ابعاد نوشته شده در قسمت توضیحات  انتخاب کنیم. برای انتخاب صحیح سایز باید چند پارامتر ابعادی را از قبل مشخص کرده باشیم. پارامترهای ابعادی مانند قد بلوز، عرض بلوز، طول آستین و قد شلوار. در این مقاله آموزشی قصد داریم تا شما را با نحوه اندازه گیری ابعادی بلوز شلوار راحتی آشنا کنیم. همچنین برای خرید پوشاک بچه گانه فروشگاه لباس خوب را به شما پیشنهاد می کنیم. در زیر نحوه اندازه گیری بلوز شلوار بچه گانه هم به صورت فیلم و هم متنی نوشته شده است.

 

اندازه گیری قد بلوز

برای اندازه گیری قد بلوز ابتدا یکی از بلوز های که اندازه آن مناسب فرزند دلبندتان است را  روی یک سطح صاف قرار دهید و مانند تصویر زیر، ابتدای متر نواری را روی بالاترین نقطه شانه، بغل یقه قرار دهید. سپس تا لبه پایینی بلوز اندازه بزنید. اعداد بدست آمده را بر روی کاغذ یادداشت کنید.

<yoastmark class=

 

اندازه گیری عرض بلوز

ابتدای متر را بر روی نقطه زیر بقل آستین سمت چپ قرار دهید و تا نقته مقابل آن در سمت راست اندازه بزنید. مانند تصویر زیر انجام دهید.

 

اندازه گیری طول آستین

برای اندازه گیری طول آستین، ابتدای متر را بر روی خط دوخت آستین قرار دهید. (خط دوخت آستین، محل اتصال و دوخت آستین به بلوز می باشد.) سپس تا لبه انتهای آستین را اندازه بزنید.

 

اندازه گیری قد شلوار

برای اندازه گیری قد شلوار ابتدای متر را بر روی بالاترین نقطه شلوار قرار می دهیم و تا لبه پایین پاچه شلوار را اندازه می زنیم.

 

حال می توانید سایز مناسب را تشخیص دهید. و با خیال راحت ثبت سفارش کنید. امیدوارم آموزش فوق برای شما مفید بوده باشه. اگر سوال و یا ابهامی داشتید در قسمت کامنت ها بپرسید پاسخ خواهم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *