راهنمای اندازه گیری

راهنمای اندازه گیری پیراهن

اندازه گیری

روش اندازه گیری پیراهن

خرید لباس یکی از کارهای لذت بخش است که بعد از خرید، بی صبرانه منتظریم تا در اولین فرصت لباس را در مهمانی یا مراسم  خاصی به تن کنیم و از پوشیدن لباسی نو با استایل مورد علاقه مان در جمع لذت ببریم. در خریدهای حضوری با پرو کردن چند سایز لباس در آخر می توانیم سایز مناسب خودمان را پیدا کنیم. اما با توجه به زمانبر بودن پروسه خرید حضوری به علت پیدا کردن سایز مناسب و قیمت کردن لباس مورد نظر در چند مغازه جهت مقایسه، خرید اینترنتی لباس روشی خوب و مقرون به صرفه است. 

 

در این اینجا قصد داریم روش اندازه گیری پیراهن را جهت خرید آنلاین بیان کنیم. برای این کار می توانیم به روش زیر اندازه گیری را انجام دهیم. لازم به ذکر است که اندازه گیری لباس ها به چند روش انجام می شود ولی در اینجا به آموزش ساده ترین روش برای کاربر می پردازیم تا به آسانی بتواند اندازه های مورد نظر را بدست آورد.
ابتدا یکی از پیراهن هایتان را مطابق شکل زیر بر روی یک سطح صاف پهن کنید. و با یک متر خیاطی عرض پیراهن را از محل دوخت آستین به پیراهن ، در قسمت زیر بغل اندازه گیری کنید و عدد بدست آمده را یادداشت نمایید.

 

عرض پیراهن

 

سپس قد پیراهن را اندازه گیری کنید. برای این کار مطابق شکل زیر با استفاده از متر خیاطی از محل دوخت یقه به پیراهن اندازه گیری را شروع کنید و تا پایین ترین نقطه پیراهن ادامه دهید. عدد بدست آمده را بر روی کاغذ یادداشت کنید.

 

 

قد پیراهن

و بعد از آن نوبت به اندازه گیری آستین پیراهن می رسد. برای اندازه گیری آستین پیراهن باید مطابق شکل زیر متر خیاطی را از ابتدای محل دوخت آستین به پیراهن تا انتهای آستین اندازه گیری کنید. عدد بدست آمده را یادداشت نمایید. اکنون اطلاعات کلی اندازه های پیراهن مناسب خود را بدست آورده اید. و می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی پیراهن با سایز مورد نظر خودتان را آنلاین سفارش دهید.

 

روش فوق جهت خرید پیراهن های معمولی و متداول می باشد. اما برای خرید پیراهن های اندامی لازم است عرض پیراهن در سه نقطه دیگر نیز اندازه گیری شود. بعلاوه نقطه فوق الذکر می بایست مطابق شکل های زیر سه نقطه دیگر نیز اندازه گیری شود.

 

ادامه دارد…

عرض شانه
اندازه گیری عرض پیراهن
اندازه گیری عرض پیراهن3

مطالب خواندنی پیشنهادی                                       

راهنمای اندازه گیری شلوار مردانه                               

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *