راهنمای اندازه گیری

راهنمای اندازه گیری پیراهن دخترانه آستین بلند

نحوه اندازه گیری پیراهن دخترانه آستین بلند

در خرید اینترنتی پیراهن دخترانه آستین بلند، لازم است که 3 عدد که مربوط به سه پارامتر قد و عرض پیراهن و طول آستین می باشد را داشته باشید تا بتوانید سایز مناسب را انتخاب کنید. به همین خاطر در این مقاله آموزشی سعی داریم نحوه اندازه گیری پیراهن دخترانه آستین بلند را آموزش دهیم. این آموزش به صورت، ویدئو، عکس و متن می باشد. همچنین پیراهن دخترانه آستین بلند موجود در تصویر در فروشگاه لباس خوب موجود می باشد.

اندازه گیری قد پیراهن

برای اندازه گیری قد پیراهن دخترانه آستین بلند، مطابق تصویر زیر ابتدای متر نواری را در بالاترین نقطه شانه بغل یقه پیراهن قرار دهید. و تا لبه پایینی پیراهن را اندازه بزنید. عدد بدست آمده را بر روی کاغذ یادداشت نمایید.

اندازه گیری قد پیراهن دخترانه آستین بلند

اندازه گیری قد پیراهن دخترانه

اندازه گیری عرض پیراهن

برای اندازه گیری عرض پیراهن، همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید ابتدای متر نواری را از سمت چپ در قسمت زیر بغل پیراهن قرار دهید. و تا قسمت زیر بغل سمت راست اندازه بزنید. عدد بدست آمده را روی کاغذ یاداشت کنید.

اندازه گیری پیراهن دخترانه

اندازه گیری عرض پیراهن دخترانه

اندازه گیری آستین پیراهن

ابتدای متر را بر روی محل دوخت و اتصال آستین قرار دهید. و تا انتهای آستین را اندازه بزنید. همانند تصویر زیر انجام دهید. حال عدد بدست آمده را یادداشت کنید. حال شما 3 پارامتر اصلی برای تشخیص سایز پیراهن دخترانه آستین بلند را دارید و به راحتی میتوانید برای خرید آنلاین اقدام نمایید.

اندازه گیری آستین پیراهن دخترانه

اندازه گیری آستین پیراهن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *