راهنمای ثبت نام همکاری در فروش

نحوه ثبت نام و روش کار همکاری در فروش در فروشگاه اینترنتی لباس خوب به شرح زیر می باشد:

1- طبق تصویر زیر ابتدا از قسمت منوی اصلی بر روی زبانه بازشو تب “همکاری در فروش”  کلیک نمایید. سپس گزینه ثبت نام بازاریاب رو انتخاب کنید.

منوی اصلی

 

2- یک صفحه ثبت نام مطابق تصویر زیر برای شما باز می شود. فرم را تکمیل نمایید و بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

 

فرم ثبت نام

3- سپس وارد حساب کاربری خود شوید. مانند مراحل ذکر شده در تصویر زیر، از قسمت تب ” پروفایل” گزینه “جزئیات پرداخت” را انتخاب کنید. و در کادر مشخصات پرداخت، شماره کارت خود را جهت تسویه حساب های درخواستی وارد نمایید و در آخر بر روی دکمه ” ذخیره تغییرات” کلیک کنید تا اطلاعات وارده ذخیره گردد.

 

وارد کردن شماره کارت

4- پس از انجام مراحل فوق می توانیم فعالیت مان را شروع کنیم. با توجه به اینکه این روش همکاری در فروش با استفاده از لینک های محصولات که به صورت اختصاصی برای هر همکار در فروش و با مشخصه خود بازاریاب ساخته می شود تا در موقع ورود مشتری به سایت و خرید کالا، سود بازاریاب از فروش کالا به صورت اتوماتیک از طریق شناسه بازاریاب به حساب او منظور گردد.

حال باید لینک اختصاصی محصولات را برای خودتان ایجاد کنید. برای اینکار ابتدا کالای مورد نطرتان را که میخواهید روی آن کار کنید را انتخاب کنید و از قسمت URL یا آدرس محصول که در تصویر زیر مکان آن مشخص شده است را کپی کنید.

لینک محصول

5- به حساب کاربری خود بروید و مانند تصویر زیر از تب بازاریابی گزینه ” لینک های مشارکت (بازاریابی)” را انتخاب کنید.

لینک بازاریابی

6- سپس مانند تصویر زیر لینک محصولی که کپی کرده اید را در کادر ” صفحه ایی مشخص از وبسایت ” ارسال کنید و بر روی دکمه ایجاد لینک کلیک کنید.یک لینک جدید با مشخصه اختصاصی شما در پایین صفحه ایجاد می شود. صفحه را یک بار رفرش کنید بر روی دکمه کپی لینک کلیک کنید تا لینک در سیستم شما کپی شود. سپس لینک، تصویر محصول و توضیحات را در کانال، سایت و یا هر پلتفرمی که در آن فعالیت می کنید قرار دهید. مشتری با کلیک کردن بر روی لینک، به سایت هدایت می شود و در صورت خرید کالا، به مقدار مشخص شده، سود فروش به حساب کاربری شما منظور میگردد. تسویه حساب دو روز در هفته بوده که پس از ثبت درخواست، سود شما از فروش به حسابتان واریز می شود.

ساخت لینک