همکاری در فروش به روش افیلت (فروش با استفاده از لینک اختصاصی)

همکاری در فروش به روش افیلت

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یکی از جدیدترین روش‌ها در بازاریابی آنلاین است که در آن فروشگاه‌های اینترنتی با دیگر کانال های فروش همکاری می‌کنند تا محصولات خود را هرچه بیشتر به فروش برسانند.

در این روش فروش از طریق لینک اختصاصی محصولات سایت که در حساب کاربری خود ایجاد می کنید صورت می گیرد. به این شکل که شما ابتدا در بخش همکاری در فروش سایت ثبت نام میکنید. سپس وارد حساب کاربری خود شده و لینک محصول مورد نظر را که از سایت کپی کرده اید را با یک کلیک به لینک اختصاصی خود تبدیل می کنید. مانند تصویر زیر، لینک جدید را در قسمت توضیحات محصول که قصد انتشار آن را دارید قرار دهید و محصول را منتشر کنید. حالا هر مشتری که روی لینک محصول اختصاصی شما کلیک نماید و وارد سایت شده و محصول را خریداری نماید 10 درصد سود فروش از فروش آن محصول به حساب کاربری شما منتقل می شود به عنوان مثال شما پست مربوط به یک محصول با قیمت 450 هزار تومان را در کانال خود منتشر کرده اید، با هر خرید آن محصول از طریق لینک شما مبلغ 40 هزار تومان سود فروش به شما تعلق می گیرد که طبق قوانین سایت در روزهای یکشنبه و پنج شنبه هر هفته تسویه حساب صورت می گیرد. 

مزایای همکاری در فروش پوشاک بچه گانه فروشگاه اینترنتی لباس خوب
با توجه به افزایش خرید اینترنتی این روش همکاری در فروش که یکی از راه های کسب درآمد با موبایل است پتانسیل بالایی برای رشد دارد. مزایای این روش کسب درآمد در زیر آمده است:
با امکانات کم می توانید به درآمد بالا برسید.
لازم نیست همیشه در حال کار کردن باشید.
امکان کسب درآمد در منزل و یا هر کجا که باشید برای شما فراهم است.
به تامین کالا نیاز ندارید و شما درگیر تامین کالا نمی شوید.
نیازی به پشتیبانی بعد از فروش مشتریان نیست.

راهنمای ثبت نام و همکاری در فروش

برای همکاری در فروش با این روش بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

لینک محصول